mandag den 31. marts 2014

Hilsen fra overfladen

Onsdag eftermiddag hentede jeg en helt nyvasket dreng. Han havde kastet op efter middagsluren og havde bræk über alles, så hans søde dagplejemor gav ham et karbad. Hurra for Ramasjang! Sådan et par dage i stuen, på gulvet foran fjernsynet og med brækspanden parat og bleskift i pendulfart. Puha...

Så det er begrænset, hvor meget morkreativitet det er blevet til. Ingen keramik og venstrehåndsmadlavning :-/ Men i går dukkede ham her så op...


Ham tegnede min mor utroligt mange af, da jeg var barn :) Jeg er stadig ikke blevet perlevenner med mine ProMarker tuscher. Jeg synes, nogle af dem har det med at lukke for meget blæk ud, så det er lgesom vandfarver og så bliver det svært at tegne detaljer... Så I mon fuglen på Instagram? Eller kommer den lille pipper da lige her...

Det er bare ikke helt heldigt, vel?

Ha' en dejlig forårsuge ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar