torsdag den 6. marts 2014

Rustik lysestage

For lang tid siden lavede jeg denne lysestage, med inspiration fra en lysestage set for endnu længere tid siden. Den er noget grovere i leret end originalen og ligner faktisk slet ikke. Men jeg blev bare nødt til at prøve at lave min version af den.


Den giver et ret hyggeligt lys, men den er selvfølgelig pænest, når den står lidt oppe i højden.

Familien og jeg er taget på miniferie ved Vesterhavet. I kan følge med på Instagram (bloggeblomst) hvis I er nysgerrige, men den vilde action udebliver nok. Jer der følger med på Instagram så måske Fru Hansen og hendes puddelhund her for noget tid siden. Jeg har jo købt de her nye ProMarker tusser som er alkoholbaserede og vanvittigt gode at tegne med.


Denne er min første færdige tegning, inspireret af Instagrambrugeren @sofiieg som tegner de sødeste tegninger. Instagram er jo fantastisk på det punkt - der er SÅ meget inspiration at hente at det stjæler ens nattesøvn af og til.

Nå - dette var overspringshandlingen. Jeg er ved at skrive en ansøgning (sådan lige for en gangs skyld)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar