mandag den 10. marts 2014

Weekend, fisk, skum og strandhugst

Vi tog os en forlænget weekend i Vesterhavshytten og havde hjemmefra besluttet at tage i Nordsøen Oceanarium om fredagen. Det viste sig at være det perfekte valg - vi havde det stort set for os selv den første time og der var rigeligt med plads op ad dagen. Oceanariet er et hit for en 2-årig. Alle fisk er hajer, hvis de er torsk eller derover i størrelse. Fik også taget et 'sælfie' til Instagram...


Vi spiste frokost i Oceanariets café, og jeg bliver simpelthen nødt til at vise et billede af den gigantiske gang Fish&Chips, jeg fik. Det var helt umuligt at spise det hele og så må man jo prioritere; fisk over fritter. Det var i øvrigt kuller, paneret i rugmel og rasp (vil jeg tro).


Fredag nat var der det vildeste blæsevejr og det gjorde turen til stranden lørdag til en dobbelt fornøjelse. Skum til børnene (Elliot havde en lille kammerat på besøg og han havde taget sin mor med) og drivtømmer til mig. Jeg er endnu ikke sikker på, hvad jeg skal bruge det hele til, men jeg har måske en plan. Der skal bare være varmere i vejret, ellers er det for surt at stå og save og hamre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar