tirsdag den 15. april 2014

Porcelænsæg

Et nyt bud på lidt andreledes påskepynt, er de her slangeæg i porcelæn. Jeg rullede et stykke blondestof hen over porcelænet, inden jeg skar æggene ud og det viste sig så, at mønsteret mere lignede slangeskind end blonde. Shit happens :) Jeg laver meget sjældent noget om, jeg er mere tilhænger af at få noget andet ud af det end planlagt. Så derfor slangeæg...


Jeg har også lavet nogle lidt mere traditionelle æg i porcelæn. Til at lave mønster med, har jeg brugt fondant plungers (kan købes super billigt på eBay) og en klejnerulle, eller hvas nu sådan en dims hedder.


Sikke et dejligt påskevejr, hva? I morgen tager vi en tur til Skagen og nyder det dejlige vejr. Elliot har legestuens tøj-skildpadde Skipper med hjemme. Den skal, i løbet af ugen, have pulsen op sammen med Elliot og familien, så vi må en tur i vandtårnet eller ud og løbe på stranden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar