søndag den 1. september 2013

Kähler i godt selskab

Eller omvendt måske...

Jeg har fået et lille vikariat i Frederikshavn, så det er lidt småt med kreativiteten for tiden og ikke mindst med tiden til at være kreativ i. Men lidt er det blevet til og det kan lige nå at pynte på kommoden, inden det gen er tid til græskar. Jeg så de første pyntegræskar i SuperBest i dag og det kan kun betyde én ting: Det er snart jul!

Har fået en ny app til billedbehandling - Super Collage...


Blomsterne har jeg lavet af et malet grillspyd, en flamingokugle og en masse halve vatpinde. Da alle vatpindene sad fast i kuglen, dyppede jeg dem i vand med akrylfarve i. Meget billigt og meget effektfuldt.

Love Song vaserne fra Kähler har jeg fået i fødselsdagsgave og de passer smukt til den naturlige farve som leret har, når der bare er transparent glasur på. Jeg fik også nogle Urbania lyshuse - dem skal jeg vise jer en anden gang.

Lysestagen i midten er fra Søstrene grene, den anden er fa Bahne og den lille blå vase er fra Tiger. Det handler ikke (kun) om at have penge nok - det handler (mere) om at mixe de rette ting.


Fyrfadslysestagerne er lavet i porcelæn og er et klasseeksempel på, at jeg bare er gået i gang med noget, fordi jeg ikke vidste hvad jeg ellers skulle lave. Men jeg er, på mystisk vis, blevet rigtig glad for dem og de er ekstra fine med lys i.

Og så opdagede jeg lige, at bloggen snart fylder 1 år. Hip hip hurra :) Overvejer lidt en give away - forslag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar