lørdag den 13. juli 2013

Mor på (alt for) høje hæle...

Så pustes der lidt ud igen. Der har været mange ting på programmet de sidste uger, ikke mindst mine svigerforældres sølvbryllup, med morgenvækning, velsignelse i kirken og efterfølgende fest til den lyse morgen.


En del af vores gave til sølvbrudeparret var et keramikhus, beregnet til at skjule en bag in box vin, som jeg har lavet. Det har taget mig ca. 6 timer at modellere og 6 timer at glasere. Prisen er 1700 kr og det lyder forhåbentlig af så meget, at jeg slipper for at lave flere :-D

Halskæden lavede jeg til min svigermor på det tidligere omtalte smykkekursus hos Amaida (www.amaida.dk). Den består primært af indfarvede jaspis (purple impression) og nogle få ametyster i forskellige farver og slipninger. Det vigtigste når man laver perlekæder er, at droppe 80'ernes symmetri hvor den store perle sidder i midten, kan være, jeg skal vise nogle af min mors halskæder frem en dag. Hun var ret skrap ud i perlekæder.

Og så synes jeg da lige, I skal se mine pink strippersko. Det var virkelig svært at finde et par sko der passede til min kjole, så jeg købte dem her på eBay. Lidt højere end de så ud til på billedet. Hurra for ekstrasko i tasken! Det med at være mor på høje hæle, det bliver nok bare aldrig mig...

Den næste gode uges tid står den på afslapning i sommerhus. Det bliver SÅ godt lige at trække stikket ud, inden hverdagen melder sig igen.

Ha' en rigtig dejlig sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar