lørdag den 16. november 2013

Porcelænsophæng

Hvid porcelæn er in denne jul, ligesom jern, læder, pels og kobber. Jeg har været på jagt efter et kobberfad til vores adventskrans, men det er bare umuligt at opdrive i en fysisk butik - i hvert fald i City Syd. Any ideas?

Ellers har jeg også en plan B, nemlig den supernemme Stelton adventskrans. Den kan varieres i det uendelige - her har jeg snuppet et par idéer fra nettet (tak)


Samme idéer kan selvfølgelig også bruges med en anden slags skål eller et fad. Det behøver ikke være så fancy og egentlig kan jeg ikke specielt godt li' adventakransen fra Stelton. Men den er nem og det er også lidt en udfordring at gøre den til noget personligt og særligt :)

Jeg skal lave en del juledekorationer i år, da jeg har tilbudt at lave nogen til et par mindre bemidlede familier. Det skærer i mit hjerte, at der faktisk er mange mennesker herhjemme som ikke har råd til at julehygge som vi gør. Og mon ikke, jeg har noget dekorationsgrej i garagen der i dén grad trænger til nye ejere? Det tror jeg :)

Skulle du få lyst til at hjælpe, er der siderne Alle børn fortjener julegaver (nordjylland) og Jul for udsatte mennesker, begge på facebook.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar