fredag den 29. november 2013

Kalenderlys i en fart

Fisens osse - jeg er bagud med bloggen (igen) og nu er det snart jul!

Vi var en tur i Hamborg i sidste weekend, og der skal selvfølgelig nok komme et Hamborg-indlæg. Men er vel blogger (indsæt smiley med solbriller)

I går stod den på juledekorationer. Det er en årelang tradition hvor alle damerne på vejen plejer at mødes hos min mor og lave adventskranse og kalenderlysdekorationer. I år manglede min mor selvfølgelig, men jeg synes ikke at traditionen skulle i glemmekassen, så jeg inviterede da bare selv. Og på trods af finalen i Vild med Dans (bonusinfo: jeg er IKKE tilfreds med resultatet) sad vi 6 omkring bordet og nørklede. Her er mit kalenderlys. Er man på Instagram, ved man at jeg har snydt lidt og lavet det i går :)


Jeg fik, obviously, fat i et kobberfad i Hamborg. Uh - eksotisk, kunne man så tænke. Nix - det er fra Broste Copenhagen. Kalenderlyset er fra Føtex, de hvide lys fra Rema1000, de lyseblå træer, kuglerne og det kobberfarvede lys er fra Søstrene Grene. Barkstjernerne er fra Hamborg. Skal nok få smidt et billede af adventakransen på senere i dag.

I eftermiddag/aften står den på juleklip og Asti med nogle dejlige veninder. Ikke nogen dårlig kombination faktisk :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar