søndag den 10. november 2013

Hvor gammel er du? Do årrr!

I går fejrede vi 2 års fødselsdag og havde selvfølgelig brugt fredagen på at lære Elliot at svare "to år" når vi spurgte til hans alder. Her er lidt billeder fra dagen. Fødselsdagsvimplen er lavet med materialer fra Søstrene Grene - de har både færdigklippede vimpler og klistermærker. Easy peasy!


Sommerfuglene havde Elliot med i dagplejen i fredags, hvor han blev fejret af de andre børn. Der er hhv. gulerødder/peberfrugter i den ene slags og vindruer/pebernødder i den anden. Så mest sundt og lidt guf :)

Jeg ved godt, jeg har et hængeparti fra KreativInspirationsMessen, men det er fordi jeg har fået den fikse idé at lave et ret stort indlæg, eller måske en slags blog-tilbygning, i form af en slags shop. Plus at alle billederne er blevet ret dårlige, så jeg skal have fotograferet det meste igen. Jeg mangler virkelig en ordentlig fotobaggrund herhjemme, fordi vores spisebord trænger til en udskiftning :-/

Nå, ikke mere søndagsbrok. Vender stærkt tilbage senere med en 'This week I...' Senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar