søndag den 6. oktober 2013

It's beginning to look a lot like Christmas

For noget tid tiden smed jeg dette billede på facebook - og ja, det ligner 2 minutter i Jørgen Clevin Tid :)


Spændingsudløsning: Dam da daaaaa! Jeg har lavet til- og frakort!


Selve manillamærkerne er købt meget billigt på eBay, tapen i bunden er fra Søstrene Grene, ligesom de neonfarvede stjerner og den papiret med skrift er fra en virkelig gammel salmebog. Det er de bedste 5 kr. jeg nogensinde har brugt på noget kreativt! Hurra for loppemarkeder!

Inden der går jul i den, skal vi jo lige have overstået Halloween og lidt efterårsidéer på bloggen. D. 2. november er jeg at finde på Kreativ Inspirations Messen på Trekanten i Aalborg Øst. Det er min debut som sælger af mine ting - bliver spændende at se, om det bare bliver 5 meget lange timer :D

Se mere her https://www.facebook.com/events/576795909035855/?ref=22/a>2

Ingen kommentarer:

Send en kommentar