mandag den 28. oktober 2013

PumpkInspiration

Jeg har skåret årets første græskar i dag. Billede kommer senere - der er uoverensstemmelser mellem min photostreams vilje og min. Indtil da, er her lidt inspiration til græskar, man også lige kunne skære. Det ser jo ikke særlig svært ud - især ikke det første. Ahem...


Jeg ELSKER folkevognsrugbrødet - den er så nuttet :)


Tidligere i dag var jeg på posthuset for at hente en pakke fra England (eBay - love it!) med tre strikketrøjer, her i blandt sådan en ægte tacky julesag med et stort rensdyr på maven! Den er SÅ fin og jeg planlægger at sprede julehumør med den fra midten af november!


Skulle der nu sidde nogen der tænker "sådan en kan man sgu da ikke gå i", kan jeg kun sige: det kan man godt! Hvis noget tøj har været nævnt på en modeblog, så er det ophøjet til gå-i-bart! Se selv: http://rikkekroeger.looklab.dk/ebay-wanties/ebay-right-now-2//a>/
Jeg har opfordret Rikke om at lave en guide til hvordan sådan en trøje skal styles, så jeg ikke kommer til at ligne Bridget Jones... Hvilket helt sikkert kommer til at ske :D

1 kommentar:

  1. Sorry - her er det fulde link:

    http://rikkekroeger.looklab.dk/ebay-wanties/ebay-right-now-2/

    Håber, det virker bedre...

    SvarSlet