onsdag den 19. december 2012

Små ideer

Nogle simple ideer der spreder hygge og gør lykke hos modtageren.


Isbjørnen er nålefiltet udenpå et styroporæg. Det er en ret simpel model, som kan laves selvom du aldrig har filtet før. Og har du prøvet det nogle gange, er det en walt in the park. Jeg er bestemt ikke nogen haj til nålefilt, men den ligner da en isbjørn... Lidt ;-)

Ideen til perlehånden har jeg tyvstjålet hos min søns dagplejemor. Jeg maste hans hånd ned i en klat trylledej, fyldte aftrykket med Hamaperler og så ind i ovnen i 10 minutter. Snor i og vupti! Julepynt!

Koglerne er pyntet med filtkugler. Kunne være hjemmelavede, men dem her er købt hos Søstrene Grene.

1 kommentar:

  1. Ah ja, gid jeg kunne lave noget, der var en walt in the park. Er det nemmere eller sværere end a walk in the park? Bare for at få en fornemmelse af, hvor vi ligger henne rent sværhedsgradsmæssigt.. ;)

    SvarSlet