søndag den 16. december 2012

Hellig 3 konger

På et enkelt punkt kunne min mor masse ind i en juleartikel i Familie Journalen. Ikke med en uhyggelig mængde af nisser, men med mange Hellig 3 konger. Her er blot et udvalg, og det er uden dem der indgår i hele krybbespil. Så flot!


Fra en ende af:
- 45-50 cm høje konger i blik, købt i Berlin for flere år siden.
- Farvestrålende konger af ukendt materiale, måske træ måske noget poly jeg-skal-komme-efter-dig-materiale.
- Konger fra Jim Shore.
- Keramikkonger i 3 forskellige udgaver, de første to har min mor selv lavet og det sidste sæt er drejet af keramiker Rikke Barlebo.
- De sidste har min mor syet.

Og så til det vigtigste - vinderen af dagens katten-i-sækken-advents give away er Anna Filrup. Sender du lige din adresse? Og fordi det er dig, får du ikke at se hvad du har vundet :-P Skal dog nok lægge billedet på, når pakkeposten har været omkring Kbh. Det eneste jeg vil sige er: Yay, det lykkedes!!!

1 kommentar:

  1. Ej hvor er jeg glad og spændt! Hurraaaaaa! :-D
    Anna

    SvarSlet