søndag den 9. september 2012

Hvis Peter Pan var online...

... ville han med garanti blive stalket af Bloggeblomst!

Bloggeblomst er mit alter ego - den side af mig der af og til er irriterende overskudsagtig og som har lyst til at vise, hvad jeg går og laver, når jeg ikke er datter, kone og mor. Hun kunne også være hemmeligt forelsket i Peter Pan, men det er hun nu ikke ;o)

Jeg har i noget tid, inspireret af clamour4glamour.looklab.dk og rikkekroeger.dk, haft lyst til at få mig en blog (lidt selviscenesættende er man vel). Problemet er bare, at jeg praktisk taget intet ved om mode, så det måtte nødvendigvis blive om noget andet. Så derfor:

Velkommen til min blog om
  • Mine kreative projekter (keramik, scrapbooking, syning mm.)
  • Smukke ting og gode køb
  • Pynt til højtider - især jul
  • Stilleben
  • Bagning

Til gengæld finder du ingen sarkasme, ironi og politik eller billeder af min familie. Der må du på facebook ;o)

Jeg håber, du vil komme forbi og kigge en gang imellem.

- Bloggeblomst/Christina

En kunstner sagde engang noget med, at amatører lader sig inspirere mens kunstnere stjæler. Her skal du være velkommen til både at lade dig inspirere og stjæle. Men jeg garanterer ikke for, at alt her inde er noget, jeg selv har fundet på ;o)

1 kommentar: