torsdag den 4. oktober 2012

Lyserød lørdag

På lørdag d. 6/10 inviterer 140 byer i Danmark til Lyserød Lørdag. På www.støtbrysterne.dk kan du se hvilke lyserøde events, der er i nærheden af dig.

Jeg er blevet spurgt, om jeg vil donere nogle af mine ting til en stand med lokalt kunsthåndværk i Aalborg Storcenter. Normalt sælger jeg ikke mine ting (well - for rette bud er det meste dog til salg), men hvis det kan indbringe lidt til et godt formål, ville det da være stort. Så jeg fik jo lige pludselig travlt med at lave lidt visitkort og sådan. Jeg kunne desværre ikke nå at lave flere ugler, så jeg sender en engel med i stedet.


Jeg var lidt i tvivl om, om englen skulle med. Den er måske en smule dyster, og kunne, i brystkræftkonteksten, tolkes som en skaldet dødsengel der har fået kemo. Men der var nu hverken sygdom eller død i mine tanker, da jeg lavede den - jeg synes bare ofte, engle bliver lidt for nuttede.

Men altså - der er masser af fine events rundt om i landet. Støt brysterne ( . )( . )

Posted via DraftCraft app

Ingen kommentarer:

Send en kommentar